Thursday, September 30, 2010

habis dah ke?

Assalamu'alaykum,

syawal tinggal seminggu je lagi,
macam tak sempat2 nak tahan diri,
konon2 nak puasa enam hari,
tapi sampai sudah2, tak cukup2 lagi....


eh eh, janganlah buat2 lupa pula,
ni kan dah masuk 21 syawal ni ha,
sabtu depan dah zul kaedah bulan hijrah,
nanti tak sempat buat apa2 dah...

jom kita habiskan puasa enam ni ha,
kang terlepas pahala seperti setahun berpuasa,
yang tak terganti, insyaALLAH azamkan kemudian ye,
jangan nanti, terbuat2 lupa...

jangan lupa, ajaklah sekeluarga,
rakan2 sepermainan, belajar dan rakan sekerja,
jangan pahala dapat sorang2 aja,
nanti kat akhirat kena tuntut, tak dapat nak nolongnyo haa....

okeh, nak kena bersengkang mata pula ni,
journal belambak2 download, macam boleh habiskan semua,
tapi baru separuh journal, mata nak layu ni,
tak tahulah, samada nak baca semua

wallahu'alam....

1 comment:

+akufobia+ said...

tammat.