test
test1
"kita merancang, ALLAH jua merancang, dan perancangan ALLAH adalah yang terbaik..."
*p/s: banyak post entry yang saya jadualkan, jadi banyak isu yang kelihatan "terlewat" dari asalnya
Thursday, October 29, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Aku, dulu
Aku dulu, megah dan riak megahnya ilmu kononnya banyak riak dengan amalan, yang terasa begitu banyak Aku dulu, meremeh, meleceh meremeh ilm...
-
Assalamu'alaykum, Masih lagi nak bercerita post tentang review buku. Kali ini, satu buku karya orang yang tidak dikenali mukanya, t...
-
Bahagian 1: Check Point pertama Tugasan Pertama “Alhamdulillah, sedapnya sarapan pagi ini” selepas menghabiskan sarapan pagi hari itu, saya ...
-
Assalamu'alaykum, So, kembali dalam siri review buku. rasanya dah banyak kot buku di-review sebelum ni, tapi baru reti buat review y...
4 comments:
haa.... mana link ke read more? takda pun???
account ana tak boleh
mesti sebab tak pakai gmail punya account untuk blog ni...?
takdelah..
pakai gmail. tapi tak boleh gak...
buat kat setting blog zaujah jadi pulak. the same thing...tapi boleh..
pelik...pening kepala aku
Post a Comment