assalamualaikum,
pernah ke dengar tentang niat? rasanya banyak kali telah diterangkan, disuakan dengan pelbagai kisah tentang niat...tentang seorang abid, tentang hijrah lebih2 lagi, sebab apa? sebab masa hijrah, ramai yang ikut berhijrah, tapi niatnya berbeza....
apapun, niat yang penting, akan tetapi, niat, tidak menghalalkan cara....penting sangat...alamak, tak sempat, keje banyak...upload and update lain kali...lalalala
"kita merancang, ALLAH jua merancang, dan perancangan ALLAH adalah yang terbaik..."
*p/s: banyak post entry yang saya jadualkan, jadi banyak isu yang kelihatan "terlewat" dari asalnya
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Aku, dulu
Aku dulu, megah dan riak megahnya ilmu kononnya banyak riak dengan amalan, yang terasa begitu banyak Aku dulu, meremeh, meleceh meremeh ilm...
-
Assalamu'alaykum, Masih lagi nak bercerita post tentang review buku. Kali ini, satu buku karya orang yang tidak dikenali mukanya, t...
-
Bahagian 1: Check Point pertama Tugasan Pertama “Alhamdulillah, sedapnya sarapan pagi ini” selepas menghabiskan sarapan pagi hari itu, saya ...
-
Assalamu'alaykum, So, kembali dalam siri review buku. rasanya dah banyak kot buku di-review sebelum ni, tapi baru reti buat review y...
1 comment:
tentang seorang ABID!! hik3..
Post a Comment