Assalamu'alaykum,
wah wah, selepas lebih 5 tahun bertungkus lumus dalam penyelidikan, membuat pelbagai kaedah penyelidikan, akhirnya sahabat lepas viva nya tadi...
alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah...
tahniah kepada:
DR ABDUL HALIM HAMZAH
P.h.D, Spatial Information Engineering
Universiti Putra Malaysia
wah wah...selepas beberapa orang...sebelum ni Dr Ruzinoor Che Mat, Dr Ebrahim AlJahansari, Dr Ramin, wah wah...ramainya student Prof Madya Dr Abdul Rashid yang grad~
uh uh, sedih pun ada, sebab mereka kembali sibuk dengan urusan masing2...dengan kerja. takpela, insyaALLAH, itu yang terbaik untuk mereka...walaupun 3 tahun, 4 tahun, 5 tahun masa diambil untuk habiskan PhD mereka, namun, akhirnya mereka berjaya...alhamdulillah..
semangat, semangat, semangat~
banyak lagi kerja nak kena buat...nak kena tambah~ insyaALLAH boleh~
amin~~~
"kita merancang, ALLAH jua merancang, dan perancangan ALLAH adalah yang terbaik..."
*p/s: banyak post entry yang saya jadualkan, jadi banyak isu yang kelihatan "terlewat" dari asalnya
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Aku, dulu
Aku dulu, megah dan riak megahnya ilmu kononnya banyak riak dengan amalan, yang terasa begitu banyak Aku dulu, meremeh, meleceh meremeh ilm...
-
Assalamu'alaykum, Masih lagi nak bercerita post tentang review buku. Kali ini, satu buku karya orang yang tidak dikenali mukanya, t...
-
Bahagian 1: Check Point pertama Tugasan Pertama “Alhamdulillah, sedapnya sarapan pagi ini” selepas menghabiskan sarapan pagi hari itu, saya ...
-
Assalamu'alaykum, So, kembali dalam siri review buku. rasanya dah banyak kot buku di-review sebelum ni, tapi baru reti buat review y...
No comments:
Post a Comment