Assalamu'alaykum,
disebabkan lama tak update, maka nak update satu video wedding yang best. yang tak dipercayai, kamera yang digunakan adalah dari iPhone4 dan ipod je..giler ar ding dong
First Malaysian Wedding Video 100% by IPHONE 4 & IPOD from cstproduction on Vimeo.
"kita merancang, ALLAH jua merancang, dan perancangan ALLAH adalah yang terbaik..."
*p/s: banyak post entry yang saya jadualkan, jadi banyak isu yang kelihatan "terlewat" dari asalnya
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Aku, dulu
Aku dulu, megah dan riak megahnya ilmu kononnya banyak riak dengan amalan, yang terasa begitu banyak Aku dulu, meremeh, meleceh meremeh ilm...
-
Assalamu'alaykum, Masih lagi nak bercerita post tentang review buku. Kali ini, satu buku karya orang yang tidak dikenali mukanya, t...
-
Bahagian 1: Check Point pertama Tugasan Pertama “Alhamdulillah, sedapnya sarapan pagi ini” selepas menghabiskan sarapan pagi hari itu, saya ...
-
Assalamu'alaykum, So, kembali dalam siri review buku. rasanya dah banyak kot buku di-review sebelum ni, tapi baru reti buat review y...
3 comments:
smartt.rasa macam nak kahwin pula.haha.
lagu pun best.arkk.jelous.
ni nak tunjuk, kalau ada kepakaran, iphone dah cukup sebagai "video", tak payah beli video harga sampai rm10,000....
macam kamera, kalau ok, compaq je pun dah settle...
Post a Comment