Assalamu'alaykum,
sebenarnya lagu ni dah lama, tapi diberikan nafas baru, oleh one of my favourite singer, Ramil Sarip, which has it own strength...and i love it very much...
thanks to Epul who give me this song, and after that, i search for its video, so, sharing is caring....here it is
"kita merancang, ALLAH jua merancang, dan perancangan ALLAH adalah yang terbaik..."
*p/s: banyak post entry yang saya jadualkan, jadi banyak isu yang kelihatan "terlewat" dari asalnya
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Aku, dulu
Aku dulu, megah dan riak megahnya ilmu kononnya banyak riak dengan amalan, yang terasa begitu banyak Aku dulu, meremeh, meleceh meremeh ilm...
-
Assalamu'alaykum, Masih lagi nak bercerita post tentang review buku. Kali ini, satu buku karya orang yang tidak dikenali mukanya, t...
-
Bahagian 1: Check Point pertama Tugasan Pertama “Alhamdulillah, sedapnya sarapan pagi ini” selepas menghabiskan sarapan pagi hari itu, saya ...
-
Assalamu'alaykum, So, kembali dalam siri review buku. rasanya dah banyak kot buku di-review sebelum ni, tapi baru reti buat review y...
No comments:
Post a Comment