Assalamu'alaykum,
aduh....lama tak update...sebab apa ye?
blog pun dah tak sempat nk buka...
tapi insyaALLAH akan kembali...
dengan cara baru? kaedah baru?
Qaedah Sulbah? mungkin
"kita merancang, ALLAH jua merancang, dan perancangan ALLAH adalah yang terbaik..."
*p/s: banyak post entry yang saya jadualkan, jadi banyak isu yang kelihatan "terlewat" dari asalnya
Thursday, December 31, 2009
Wednesday, December 09, 2009
Alhamdulillah...my Second Baby
Assalamu'alaykum,
Alhamdulillah, akhirnya, selepas 9 bulan, 10 hari adik afifah berjuang dalam perut ummi, petang tadi, ALLAH izinkan dia untuk keluar menghirup udara dunia ini...alhamdulillah...
Alhamdulillah, akhirnya, selepas 9 bulan, 10 hari adik afifah berjuang dalam perut ummi, petang tadi, ALLAH izinkan dia untuk keluar menghirup udara dunia ini...alhamdulillah...
baby perempuan
3.4 kg
Selasa, 9 Disember 2009
Hospital Sultanah Aminah, JB
panjang tak tahu, tak sempat tengok tadi..hehe
Saturday, December 05, 2009
Menulis dari bilik persinggahan Dr Hanif
Assalamu'alaykum,
pada saat dan ketika jari ini menaip papan kekunci ini, semua anggota berada di dalam bilik persinggahan Dr Hanif Tarmidi, satu bilik yang berada dalam kawasan Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru...
pada saat dan ketika jari ini menaip papan kekunci ini, semua anggota berada di dalam bilik persinggahan Dr Hanif Tarmidi, satu bilik yang berada dalam kawasan Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru...
Friday, December 04, 2009
Bedah Buku ~ Salahudin: Penakluk Jerusalem
Assalamu'alaykum,
Alhamdulillah, diberikan sedikit kesempatan untuk update komentar mengenai satu buku yang menarik, iaitu buku Novel Islami, Salahudin: Penakluk Jerusalem.
Sinopsis;
Saturday, November 28, 2009
Eid Adha 1430 Hijr Picture
Assalamu'alaykum,
hehe..just want to share some of our pic on eid adha this year...so, malas nak komen...penat dah nih..
hehe..just want to share some of our pic on eid adha this year...so, malas nak komen...penat dah nih..
testing cross-post mutiply-blogger
Friday, November 27, 2009
Eid Adha 1430 H
Assalamu'alaykum,
alhamdulillah, sempat juga menghabiskan hari eid adha tahun ini...sehari sahaja...lagi 3 hari belum tentu habis..
apapun, sangat gumbira dan senang hati, sebab apa? sebab dapat berkumpul adik-beradik semua sekali tadi. cuma sayang, tak sempat nak bergambar beramai2..sebab semua buat tak kisah..last2 dapat gambar di luar rumah..
okeh...blog ni dah jadi macam personal lak..takpe, suka hati aku...blog aku..
apapun, Happy Eid Mubarak...
Moga ALLAH merahmati dan meredhai kita semua...
semoga hati2 yang berserabut, akan bertaut kembali...
agar perpaduan umat Islam, akan kuat kembali...
dan menjadi ustaziatul alam, insyaALLAH, satu hari nanti...
*p/s; lepas maghrib, tengok dokumentari di TV1, about Haji...ada juga rupanya "VIP" kat padang arafah ye...
alhamdulillah, sempat juga menghabiskan hari eid adha tahun ini...sehari sahaja...lagi 3 hari belum tentu habis..
apapun, sangat gumbira dan senang hati, sebab apa? sebab dapat berkumpul adik-beradik semua sekali tadi. cuma sayang, tak sempat nak bergambar beramai2..sebab semua buat tak kisah..last2 dapat gambar di luar rumah..
okeh...blog ni dah jadi macam personal lak..takpe, suka hati aku...blog aku..
apapun, Happy Eid Mubarak...
Moga ALLAH merahmati dan meredhai kita semua...
semoga hati2 yang berserabut, akan bertaut kembali...
agar perpaduan umat Islam, akan kuat kembali...
dan menjadi ustaziatul alam, insyaALLAH, satu hari nanti...
*p/s; lepas maghrib, tengok dokumentari di TV1, about Haji...ada juga rupanya "VIP" kat padang arafah ye...
Subscribe to:
Posts (Atom)
Aku, dulu
Aku dulu, megah dan riak megahnya ilmu kononnya banyak riak dengan amalan, yang terasa begitu banyak Aku dulu, meremeh, meleceh meremeh ilm...
-
Assalamu'alaykum, Masih lagi nak bercerita post tentang review buku. Kali ini, satu buku karya orang yang tidak dikenali mukanya, t...
-
Bahagian 1: Check Point pertama Tugasan Pertama “Alhamdulillah, sedapnya sarapan pagi ini” selepas menghabiskan sarapan pagi hari itu, saya ...
-
Assalamu'alaykum, So, kembali dalam siri review buku. rasanya dah banyak kot buku di-review sebelum ni, tapi baru reti buat review y...
