Wednesday, June 15, 2011

Angry Bird - aku pun main~

Assalamu'alaykum,

sorry pada peminat blog ni, kali ni aku cuma nak bercerita mengenai satu game yang popular (baca: aku dah terlewat), iaitu Angry Bird

Burung Pemarah yang dimaksudkan

pada mulanya aku tidak ambil kisah pun dengan kes-kes, games2 sebegini, namun sejak dua menjak ini, kelihatan di kedai2, penuh dengan kepala2 Angry Bird ni. aku pun terpanar sebentar, kenapa popular sangat? aku tahu game ni best, tapi disebabkan aku tidak punya handphone sentuh-skrin, maka aku pun buat tidak-pandai sahaja (baca: bodoh)

antara caption ketika cubaan membunuh khinzir hijau

namun, akhirnya aku main juga permainan yang mencabar otak ini. ya, kenapa mencabar otak? kerana kita perlu memikirkan strategi untuk menumpaskan binatang (baca: khinzir hijau) tersebut dengan penggunaan burung yang paling minima. sekiranya berjaya mengurangkan penggunaan burung, kita akan mendapat markah tambahan...

orait...sajer nak kongsi, boleh jadi addicted, selepas how many years tak main game, disebab burung2 pemarah ni, aku jadi addicted lak..aisehh..come on zakri, baca journal lagi..

oh ye, aku dah habiskan dah Angry Bird version Google Chrome...wallah...

wallahu'alam...

No comments:

Review Buku: Pemburu

 Assalamu'alaykum ok, bersambung dengan siri Hero pula, karya Hilal Asyraf untuk post kali ini. Jika sebelum ini, kita melihat buku kary...