Thursday, August 27, 2009

Berada di UTM KL

Assalamualaikum,

hari ini, hari ke enam Ramadhan. dan pasti banyak perkara yang berlaku dalam 6 hari ini. dan sudah 3 hari saya berada di UTM KL.

satu pengalaman baru, mengajar di kerjauhan di bulan Ramadhan. jauh dari kelazatan yang biasa.

bilik kecil, masa yang tak menentu..sedikit menggangu perjalanan ramadhan yang biasa. tilawah dah sedikit tertinggal. adeiii...

apapun, tugas dan tanggungjawab perlu dilaksanakan juga. insyaALLAH, semoga diberi kekuatan tambahan dibulan puasa ini, untuk menambah amal...

orait, kuatkan semangat...tapi kat KL ni masa berbuka lambat sikit. pening kepala. kalau di JB dah berbuka, tengok jam, asal tak azan lagi? oooo....aku di KL...

terima kasih pada Hafiz Bai, yang merindui Izznya yang berada di Melaka. pakcik Zakri tak dapat pijak Izz pulak. takpelah. terima kasih kerana berbuka bersama, dan membawa ke masjid negara untuk solat "tawarih" hehe...

petang ni, bersama Urwah, Jubey dan Arizam. semoga perjumpaan ini membawa barakah dan rahmah kepada kami semua.

di atas jalan dakwah, kami berukhuwwah...

3 comments:

Zaid said...

bro hang mmg tdo BATC ke? kem slm urwah beyroot dan pakcik ayijam. rendu depa sume...

+akufobia+ said...

hoho.bila lagi nak jumpa semua ek?

zakri said...

yup...tido BATC = tempat jin bertandang..haha...

lambat bro balas. dah balik jb dah.