Sunday, December 21, 2008

tag yang entah ke berapa?

Assalamualaikum,

sekali kene tag pulak...so, layan jelah ye....ni di tag oleh Amirah Dayana...so, layan je lah..

1. Senaraikan 10 perkara ttg org yg tag kamu
- pakai cermin mata
- antara orang yang tinggi gak..tapi lagi rendah dari me..hehe
- belajar about multimedia
- pernah tunjuk gambar diambil guna DSLR camera yang menyebabkan aku pun nak beli gak DSLR
- orang yang design interface index UTM website
- pernah praktikal kat Space UTM (betul ke? tak ingat sangat)
- suka baca buku cerita...kira ok kan nih?
- yang lain2 tak tahu lah...kira ok arr tu


2. Tuliskan novel kegemaran kamu
- ada dua kot..first Harry Potter, second novel Siri Artakusiad. novel siri ni dah lama, tak jumpa dah...mana nak carik pun tak tahu...best woo citer, macam Lord Of The Ring versi melayu...nama hero dia ARTAKUS...di sini


3. Listkan 5 bende yang kamu sayang (bukan org)

- My NEW Laptop
- my Sony Ericson Handphone
- my father's car...nostalgic tuuu..
- my wedding ring (my precious!!...tiru gaya suara Gollum dalam LOTR)
- my comics...hahahahaha

4. Who I want to tag
- mmm....my wife of course..
- yeop...
- semua yang baca tag ni lah...hahahaha..suka hati aku!!!!!

2 comments:

Myra said...

hahahha.. bukan Space la. Kat RMC and HEK.

zakri said...

hoho...salahlah pulak..takpe....