Monday, December 08, 2008

Eid Adha

Assalamualaikum,

Eid Adha.

alhamdulillah, tahun ni dapat bersama dengan rakan2 KRT (kelab rukun tetangga) jalan meranti taman sri pulai, bersama melaksanakan ibadah qurban..

alhamdulillah, 4 ekor lembu dan seekor biri2 telah ditumbangkan hari ini. cuma tak sempat ambil gambar, sebab tahun ni, bertugas bukan sebagai jurugambar, cuma sebagai penarik tali penumbang lembu...

alhamdulillah...tak sabar menunggu tahun depan, nak lebih mencabar sikit. nak jadi orang yang baling tali ke leher lembu, dengan letak tali kat kaki lembu tu...kambing takde masalah, pegang kepala, tarik kaki, 3 orang je...lembu tu, ada lah 10 orang...

next year!!

gambar, mmm...kene try carik nih...

============

first time qurban tiada kelibat arwah ayahanda yang sentiasa ceria dan sibuk menyibuk di semua sudut.

No comments: