Friday, July 11, 2008

afifah punya cerita lagi...

Assalamualaikum

she already 2 month old, so, quit fast lah, nak nak bercerita dengan bersungguh2...orang bercakap pun die nak menyampuk gak...orang berbual, berborak die suka sangat nak join...haha...

anyway, this the latest pic...takde lah latest, but antara yang terbaru lah....so, lihatlah anakku ini didengki dengan penuh perasaan oleh abi die sendiri...


afifah kene dengki lagi..
"abi, tu kaki saya, jangan main!!!"
"malulah abi ni....jahat!!!"





"cute tak saya pakai tudung? mana satu yang cute? hehe"


"abiiiiii....jangan main muka saya!! saya bukan hamster!!"


"dah kene dengki, nak nangis, nak nangis, bagi susu...."


dah cantik anak abi ni...pakai gaun lagi...

4 comments:

dinosor79 said...

ish ish ish.....
pasrah ajer laa

Zaid said...

aww...cuteness! babies merajuk bg susu je, org besar merajuk kene pujuk/kasi hadiah mahal2/blanje makan/say "i'm sorry" 10000 times. :-D

nabihah said...

kesian aku nengok afifah dipicit2 macam hamster bah

Myra said...

alaaaa.. ciut miut nyerr! Geram.. rasa mcm nak cubit2 je.